2009-09-19 ? 09:22:11

Godmorgon!


Jaha då har man vaknat halv 9 ännu en ledig dag. Tror inte bebis vill att jag sover längre. Det bara tycker på blåsan och drar och sliter i livmodern. Har haft väldans växtvärk inatt.

Jag tror att vi har bestämt oss för vilken vagn vi vill ha. Jag har sett en jättefin och billig vagn på Anna & Axel's hemsida. Priset är nästan för bra för att vara sant. Men förra veckan så såg jag en tjej komma in i affären som hade den barnvagnen, dock i annan färg. Jag var tvungen att fråga henne om det var den och det var det. Jag frågade vad de tyckte om den om den är lätt att köra, ej gått sönder osv. Hon sa att det var riktigt nöjda med den, hade absolut inget att klaga på. Det var väldigt kul att se den i verkligheten också eftersom man beställer den på internet.
Så jag tror att det blir den. Den är robust utan att vara för stor och klumpig och det är viktigt. Där är stor varukorg och skötväskan såg inte alls ut att vara lika liten som alla säger.
Nu är det väl bara det svåra att bestämma vilken färg det blir. Jag gillar den svart/beiga. Fast det finns en massa andra snygga färger. Ja vi har ju ett tag på oss, men jag tycker det är viktigt att vara ute i god tid och kolla upp olika modeller och jämföra.

Det är den här, vad tycks?



Kommentarer
Ida

Är också helsåld på dom vagnarna! Hade vi skulla köpt ny vagn hade det utan tvekan blivit en därifrån!

2009-09-21 @ 12:32:58
URL: http://trolltoka.blogg.se/
J U L I E

Inte min typ av vagn men smaken är ju som baken som man brukar säga ;-)

2009-09-22 @ 19:28:26
URL: http://juulieee.blogg.se/
Sandra

J U L I E:



Alla kan ju inte tycka om allt. Det kanske är tur det haha.

Vad har ni för nån om man får fråga? :)

2009-09-22 @ 22:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: