2009-09-13 ? 09:51:18

Gäsp!


Jaha då var det en ny dag, en jobbdag. Ibland funderar jag på att bara sätta upp läger på jobb, man hinner ju bara hem och vända mellan dagarna känns det som. Idag är jag nog inte på mitt bästa humör, det kryper i hela mig. Har lyckats vara trevlig mot Oliver hela morgonen iaf, men minsta lilla så exploderar jag, känner det på mig.
Men då kanske det är bäst att jag ska iväg till jobb så slipper vi bråka för att jag har vaknat på fel sida av sängen, så onödigt.

Har iaf satt honom i arbete här, han ska städa och diska tills jag kommer hem, eller ja det var faktiskt hans idé!
Behöver tvätta också, men får bli på tisdag kväll så att jag kan få med jobbkläderna, dom står nästan för sig själv nu, så är det när man jobbar 11/12 dagar, när ska jag då hinna tvätta dom? Nej det ska bli skönt med tvättmaskin i lägenheten nu när vi flyttar.

Det var väl allt för nu, måste gå och slänga på make-upen så man ser ut som människa igen!

Ha en bra dag alla
Ciao!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: