2009-10-07 ? 14:44:56

Fiskgratäng


Nu har älsklingen kommit hem, äntligen! Hatar att vara hemma själv. Har hunnit med en svängom med dammsugaren medans Oliver gick till affären. Sen blev det fiskgratäng och gurka till lunch, det var supergott!!

Ikväll blir det "whiskeylåda" utan whiskey, så himla gott.
Nu ska vi bara se någon serie och kanske vila en timme, ni vet ju hur trött jag är hela tiden, det måste botas.
Får nog ta och slänga i mig lite mer clementiner också, supergott.
Får en sån längtan efter jul när jag känner lukten av dom..

Oliver var så söt och satt med en hel timme av förlossningskliniken, han brukar aldrig vilja se det annars. Men vi satt och tittade och han frågade en massa och så kelade han med magen, jag blir så bebissjuk!
Imorgon är det bara 2 veckor kvar till ultraljud och vi längtar båda jättemycket. Jag har fått en känsla av att dom inte kommer att våga gissa könet, så vi får väl se :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: