2009-07-29 ? 14:48:35

Äntligen!


Den 20/7 fick vi äntligen vårt efterlängtade plus efter 5 låååånga månader.
Jag tror inte riktigt det har sjunkit in än, är i total chock. Tyvärr har jag också fått erfara de negativa sidorna
av att vara gravid. Har ett grymt illamående, mina bröst känns som om dom ska gå sönder och jag har ont överrallt.
Men vet ni vad? Jag älskar varenda sekund av det!! Jag tror att symptomen är det enda som verkligen talar för att jag är gravid, förutom de 237585 positiva graviditetstesten, nä skämt åsido så många har jag inte tagit, men nästan!

Jag bestämde mig för att starta en blogg inte bara för att kunna se tillbaka på denna tiden, som säkert kommer att gå förbi mig alldeles för snabbt men också för att kunna snacka av mig. Sen om folk läser den också är ju bara ett plus.
Jag vet att under tiden vi försökte bli gravida så ÄLSKADE jag att läsa graviditetsbloggar, ja det gör jag fortfarande. Så mitt alldeles egna sätt så lämna jag något åt mänskligheten, i form av en ytlig, sarkastisk, arg, överlycklig, bedårande, rolig och fantastiskt underbar berättelse om mitt liv. Mitt Liv - Varför känns det inte som om det började förrän nu?
Det känns som om det är det här jag är född för att göra. För alla ni som känner mig vet att jag har velat ha barn långt innan det ens var lagligt för mig att ha sex. Så att jag har väntat så här länge är ett under!
Jag hoppas iaf att ni vill följa med på min resa, och snälla var inte rädda för att kommentera under tiden, då vet man att NÅGON lyssnar!

Under tiden bjuder jag på 2 bilder. En av min mage när jag var i v.5 (4+2) och sedan mitt underbar positiva test!



Kommentarer
browniieee

Kikar in :-)

2009-07-29 @ 15:07:32
Sandra

Yay, min första besökare :D

2009-07-29 @ 15:21:02
URL: http://newarrival.blogg.se/
Groddansmma

2009-07-29 @ 15:24:28
Groddansmamma

Hej! Kul att följa dej =)

2009-07-29 @ 15:25:15
Hanna

Yey! Grattis. Så ni det tog sig alltså efter 5:e försöket? Jag och min sambo försöker också bli gravida :D:D

2009-07-30 @ 01:45:55
URL: http://hannalundkvist.blogg.se/
Sandra J

Heej gumman!

Tack för att du länkade mig hit! =)

Grattis grattis grattis honey bunny, igen...! =)

Haha har köpt present till dig.... Vet inte när jag ska ge den bara.. ;)



Pussar

2009-07-30 @ 06:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: