2009-08-05 ? 22:18:11

Mys!



Usch jag ber om ursäkt förr bloggtorkan, har inte alls varit på topp! Jag har varit så otroligt trött, inte nog med att jag är gravid och är trött för det så ska man jobba i stort sätt varenda dag, ska vara om jag har haft 3 dagar ledigt de senaste 4 veckorna.
Så det slutade med att jag tog tisdagen ledig. Jag och Oliver spenderade hela dagen tillsammans. Jag ville bara ligga och slappa i sängen hela dagen men Oliver ville åka ut till Babyland. Mitt hjärta smällte, var så gulligt att HAN föreslog att vi skulle åka ut och titta på bebissaker.
Han gick runt där i sin egen lilla värld och provkörde barnvagnar och verkligen tittade ordendligt på varenda sak i hela butiken, när vi varit där i säkert 40 minuter så frågade jag honom om han var färdig. Det var han inte, han ville titta lite till, så vi var där i säkert 50 minuter, men det var riktigt mysigt. Det börjar sätta sig lite nu, att vi faktiskt ska bli föräldrar.





I söndags kväll så bjöd min faster oss på middag, jättegott, hon är super på att laga mat. Vi satt i deras "utelounge" som jag kallade det, de har renoverat ett hus, det har blivit så snyggt, de satte även in en pool nu i somras, så jävla mysigt, blir inte alls avis!



Imorgon är det Sandra födelsedag, hipp hipp hurra min sötnos! Letade i flera timmar igår efter den perfekta presenten jag ville ge henne, tror ni jag hittade det? NEJ! Så jag hittade ett gulligt "frukost-set" i rosa, hoppas hon blev glad för det ändå!

När vi var iväg i tisdags så köpte jag även 2 kuddar och tyg, jag tänkte sy små söta prydnadskuddar till barnrummet. Har hade en sån minisymaskin hemma. Men när jag kommer hem och ska sy så funkar den inte, blev så himla ledsen! Så om det är någon snäll själ som vill låna mig sin symaskin eller rent av skänka mig en så skulle jag bli jätteglad haha :)



Nu blir det myskväll med cola, ny gravidtidning och nötter. Ska slänga vetekudden i micron och sätta på mig myskläder.
Hoppas du får en underbar födelsedag Sandra, drick en massa vin för mig också som inte kan dricka just nu! Love you!
Kommentarer
Jag

Cola innehåller koffein och mycket socker och är inte världens bästa dryck under graviditet, samma med choklad och kaffe!

Grattis till graviditeten, du har en fin blogg! :)

2009-08-29 @ 22:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: