2009-08-22 ? 10:25:08

Klagomur



Känns som att jag får skriva ett "riktigt" inlägg nu och inte bara en massa fakta.

Illamåendet har inte blivit ett dugg bättre, det enda positiva med det är väl att jag inte gått upp i vikt än :)
Man får vara glad för det lilla. Lägenheten ser ut som ett krigsfält, jag har knappt energi att resa mig ur sängen. Men idag har Oliver lovat att han ska städa!

Det har tillkommit lite fler symptom också, har väldigt täppt näsa på morgonen, har redan börjat få ont i höfter och rygg, hoppas verkligen att jag slipper foglossning! Fast med min tur så kommer jag väl få allt så illa det bara kan bli!

Min kost ser verkligen ut som en gravid kvinnas, mariekex, smörgåsrån, vatten och massa piggelin. Haha vilken stereotyp jag är! Men jag provar allt i hopp om att det ska hjälpa!

På tisdag har jag fått en läkartid för sjuksrivning om jag inte mår bättre och sen på torsdag är det inskrivning, woohoo!
Hoppas bara att hon försöker lyssna på hjärtat iaf, hade varit helt underbart!

Nu är det bara 3 veckor kvar till den "säkra" perioden, ska bli skönt att komma över den trösklen.
Annars har inget nytt hänt, med tanke på att jag inte gått utanför dörren sen i måndags.
Hoppas på mer intressanta och händelserika inlägg längre fram :)

/ S
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: