2009-08-24 ? 09:19:33

För mycket begärt


Igår mådde jag mycket bättre, behövde inte kräka en enda gång, mådde fortfarande fruktansvärt illa, men ändå. Var helt bestämd på att jag skulle ringa chefen idag och säga att jag kommer tillbaka till jobb, men icke. När jag vaknade så möttes jag av den bekanta känslan av kväljningar i halsen, det vara bara att rusa upp och hann precis till toa i tid. Så har det nu fortsatt i 2 timmar! Är så jä*la trött på det nu, inte graviditeten och inte ens kräkningarna, men illamåendet, det tär på mig nått så otroligt. Jag tror att jag hade stått bättre ut med smärta, men detta illamåendet som söker en, kan inte äta något OCH behålla det, det är tydligen för mycket begärt!

Så jag ringde istället chefen för att säga att jag inte kommer imorgon heller utan ska till min bokade läkartid för eventuell sjukskrivning, jag vill inte sjukskrivas länge, helst bara veckan ut, för sen vill jag må bra, för sen SKA jag må bra!

Aww, idag är min älskling på introduktion på svenskan, nu ska det sättas fast och prata svengelska för allt han är värd :)
Hoppas han lär sig snabbt nu, annars får bebisen läras samtidigt som honom!

Senaste avsnittet av True Blood ska nu ses och har laddat med mariekex bredvid sängen, för upp ur den lär jag inte komma idag!

Kramar / Ung, gravid & utsvulten!
Kommentarer
Ida

Stackare. Lider verkligen med dig! Hoppas hoppas det går över snart för dig!

2009-08-25 @ 08:29:29
URL: http://trolltoka.blogg.se/
Jag

Ta en skorpa på morgonen innan du ens vaknat, rört på dig och lyft huvudet så kan du må bättre med morgonillamåendet!

Ät även något innan du lägger dig.

Ät regelbundet, mindre fett och socker! :)

2009-08-29 @ 22:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: