2011-03-08 ? 00:11:35

Utan soffa


Dagen har gått bra trots att det bara blev en vila för Jamie. Han var lite kinkig emellanåt, men inget vi inte klarade av. Vi la honom för sin vill vid 13 och han sov till 15.15, så en bra vila. Han somnade direkt när vi la honom i sängen både vid middagsvilan och nu ikväll. Han har dessutom inte vaknat en enda gång sedan vi la honom kl 19, ett bra tecken! Nu håller vi tummarna här hemma att det håller natten igenom och att han sover till kl 7 imorgon bitti. Jag behöver inte ett barn som vaknar kl 9, men 5 känns lite väl.

Jag och mamma var iväg på COOP och storhandlade innan, blev en hel del. Bara en massa nyttigheter, jag köpte en hel del ekologisk också. Det gillar jag med COOP, de har väldigt många ekologiska alternativ utan att de för den sakens skull ska vara såå mycket dyrare.

Nu ikväll var här ett par och kollade på vår soffa, och det tog den. Eller ja, de hämtar den på söndag, känns väldigt skönt att ha det "överstökat". Nu hoppas jag bara att vi hittar en ny till oss innan dess, annars är vi utan både köksbord och soffa haha. Det är tur vi flyttar ganska snart ;)
På tal om det, är superstressad angående packningen, har inte kommit långt alls, hinner verkligen inte. Ska se om vi kan få barnvakt någon dag nu i veckan så vi får sorterat och packat ner de saker vi inte använder, då blir det lite lättare sen när det väl är dags om inget annat.

Efter middagen, som blev supergod, så satte jag och karln och spelade yatzy, jag vann båda gångerna såklart ;) Sen blev det big brother och lite slötittande på TV. Nu blir det dags för sängen, imorgon är det jobb igen och innan dess ska jag på hälsokontroll (genom jobb). Men vad tusan ska jag göra mellan kl 11 (då hälsokontrollen är slut) och 15 då jag börjar jobba?? Aja, det löser nog sig ska ni se

Kommentarer
Mikaela

Tänker man efter är det ju faktiskt inte så mycket dyrare att köpa ekologiskt. Är ju bättre nu än för några år sedan :) Det gillar vi! Försöker köpa så mycket ekologiskt som möjligt. Speciellt till Alexis.

2011-03-08 @ 23:21:03
URL: http://mickis.org
Mikaela

Tänker man efter så är det inte så mycket dyrare att köpa ekologiskt. Kostade ju mer för några år sedan. Försöker köpa så mycket ekologiskt som möjligt, speciellt till Alexis :)

2011-03-08 @ 23:23:09
URL: http://mickis.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: