2011-03-23 ? 09:08:22

Massa måsten

Nä men se på f*n, inlägg två dagar i rad.

Idag fick jag sovmorgon eftersom Oliver tog morgonen, det tackar jag för. Inte bara att jag har en hemsk träningsvärk, jag är grymt trött också. Så har fått sova 10 timmar inatt iaf, det gillades.

Nu är jag ledig i två dagar, jag borde verkligen packa, men jag orkar ingenting. Känner mig helt orkeslös för tillfället, jag hoppas det vänder. Tittar man ut så är det underbart vårväder och det piggar ju alltid upp.

Det blev ingen vidare vettig uppdatering, men något iaf.
Nu ska jag gå och käka lite frukost.
Kommentarer
J U L I E

Hittat SP:n på www.tartdecor.se billigaste jag hittat faktiskt :p Och riktigt god var den (läste en del recensioner innan hehe

2011-03-23 @ 12:00:16
URL: http://juulieee.blogg.se/
Sofie

Har inte använt MMFen än.. Vågade inte testa den på makens 30års tårtor. tänk så blir det inte fint! Men den känns jättebra. Ska göra en liten tårta i morgon och prova. Väldigt lätt att göra och billigt dessutom. Sugarpaste är ju så dyrt.

Bokstäver är jäkligt pilligt att skära ut.. Det gjorde jag med min första tårta.. Men sen köpte jag utstickare..

2011-03-27 @ 23:03:49
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: