2011-06-09 ? 14:12:46

Rastlös



Nu har nyss Therse och Johan varit här på lite fika och snack. Oliver har lagt Jamie och ska snart sticka till jobb, vad ska jag nu hitta på då? Kanske bara ligga raklång i soffan och zappa? Men jag blir så rastlös då! Aja jag hittar väl på något. Har redan rensat och städat i min garderob idag så det kan jag inte göra.



Glöm inte bort frågestunden heller, tänkte att jag väntar tills på söndag med att svara på frågorna, om det är fler som är suuuuperintresserade av mig ;) haha

Kommentarer
Bella

Vet inte om du är en pysslig människa, men annars kan du ju ta på dig ett projekt! Att ändra om något där hemma?? Sätta upp en tavla eller fixa en sista detalj på någon inredning :D Kram

2011-06-09 @ 15:44:32
URL: http://ceisabelle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: