2011-06-04 ? 23:15:03

Mys i min ensamhet


Cyklade hem från jobb på 16 minuter, det tar tolv ner. Men den jäkla backen i början på vägen hem tar döden på en så den slukar en del tid. En halv mil på 16 min är inte så illa tycker jag. Jobbdagen gick bra trots att jag inte var så taggad, den gick fort.
Utanför jobb var det någon körtävling så där var massvis med folk som strömmade in, det märkte dock inte jag av uppe i charken utan det var där nere där det handlades dricka, glass och cigg.

Jag kom innanför dörren 21.35 och satte direkt igång att städa, båda grabbarna sov och hade lämnat andra världskriget efter sig. Jag har nyss hunnit med att städa klart och ha en dusch, så det tog ett tag

Nu ska jag sätta mig och se ett par avsnitt av Teen Mom 2 och mysa i min ensamhet, har tänt ljusen i mina kronljusstakar och filten ligger redo.

Förlåt för att det inte har blivit några bilder idag, men har inte hunnit med det helt enkelt.
Får komma imorgon istället

Trevlig kväll

Kommentarer
Bella

Mys i ensamhet kan vara skönt ibland!! Tråkigt bara att ens pojkar inte kan hålla ordning. Jag har själv kommit hem till några "krig" ett par gånger!! Ahh well, visar att dem gjort något under dagen :D Hoppas du hittat något fin på loppisen idag! Om den blev av! Kram Bella

2011-06-05 @ 12:45:57
URL: http://ceisabelle.blogspot.com/
Tova

låter härligt :) älskar mysstunder i min ensamhet.

Kram!

2011-06-05 @ 17:53:39
URL: http://trasslet.se
Veronica, mamma till Nim

Gaaah jag hade blivit galen om det vart min karl :P Pedant som man är.. nää men vill ha ordning och jag har ganska bra pli på gubben här ;)

2011-06-07 @ 19:51:23
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: