2011-01-06 ? 21:09:54

Work



Jag ska vara duktig och gå och lägga mig nu, imorgon ska jag nämligen jobba. Det blir ett pass mellan 10-19 vilket betyder att J sover när jag kommer hem och eftersom jag ska jobba lördag också så sover han även då när jag kommer hem. Men det är väl bara till att börja vänja sig nu eftersom jag börjar jobba igen den 1 mars.
Jag har ju dock turen att bara jobba halvtid, dock så är alla dagarna kvällar vilket betyder att jag är hemma kring kl 22, då sover lillen sen länge. Men jag har hela morgnarna iaf med tanke på att jag oftast inte börjar förrän kl 15.

Det känns vemodigt på ett sätt samtidigt som jag tycker det ska bli jätteroligt för Oliver och Jamie och få ännu mer kvalitetstid, nu träffar ju Oliver bara J på morgnarna och en snabbis innan han lägger sig, om han inte är hemma när han sover. Nu får vi båda jobba och vara hemma med Jamie lika mycket, O kommer att jobba de dagarna jag är hemma.

Det kommer säkert att gå jättebra! Men som uppvärmning nu jobbar jag fredag och lördag och nästa vecka jobbar jag ons,tors,fre & lördag. Men annar blir det som vanligt bara varannan lördag t.o.m 1 mars.

Nu kallar sängen, natti natti!


Kommentarer
J U L I E

Duktig du e som ska tillbaka till jobbet redan!



SV: ja det tycker jag absolut. Oj redan hela 73 cm, Nellie är inte en 70 cm ;) 67 cm var hon för en månad sedan :p Får se hur lång hon är imorgon när vi ska till BVC!



Det är inte alls kul hemma hos oss nu, bara sjukdomar efter sjukdomar :(

Ha ett bra arbetspass imorgon nu babe... -xoxo

2011-01-06 @ 21:40:30
URL: http://juulieee.blogg.se/
Emma

Du vänjer dig snart att vara ifrån honom.. Men jag vet hur jobbigt det är i början :/

Vart jobbar du?

2011-01-07 @ 21:46:35
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Ikea :)

2011-01-08 @ 12:07:42
URL: http://loon.blogg.se/
Veronica

Heeejee, hur har det gått på jobbet?



Hoppas helgen varit bra! kram

2011-01-10 @ 09:50:33
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: