2011-01-30 ? 22:42:37

Babydisco



Idag har det varit lugnt, som nästan alla våra helger blir. Vi flänger runt en massa i veckorna, så när alla är hemma tillsammans på helgerna är det så skönt att bara ta det lugnt.

Denna söndagen började som sagt med en sovmorgon (allt är ju relativt eller hur?) Efter Jamies förmiddagsvila satte jag på en massa musik och så dansade och sjöng vi. Ja, mest jag om jag ska vara ärlig, Jamie tittade på mig som om jag var dum i huvudet. Men det var skoj i vilket fall som!
Framåt eftermiddagen gick Oliver och Jamie på en promenad så jag fick städat, för imorgon kommer mina tjejer hit och fikar, underbart! De har inte varit här på länge, så mycket roligare för Jamie att vara hemma och kunna leka istället för att sitta i en barnstol på ett fik!

Jag tänkte baka något till fikan, får se vad jag hittar på!

Jag skulle egentligen på babysång på eftermiddagen, men tydligen är det nästan bara gudstjänst imorgon och Jamie sitter verkligen inte stilla längre, så vi hoppar det!

Stora killen

Kommentarer
Veronica, mamma till Nim

Stora killen, snart springer de ju omkring hemma ;)

2011-01-31 @ 09:27:45
URL: http://attblifler.blogg.se/
Mikaela

Oooh vad sugen jag blev på att baka. Damn it.

Jag och A brukar också ha disco och är det låtar hon gillar "dansar" hon med, gungar fram och tillbaka. Haha. Har du nåt tips på nåt roligt att hitta på när man är hemma? Vi blir galna ibland!

2011-01-31 @ 19:15:47
URL: http://pickadoll.org
Farre

Tack för tipset om mattan.. Jag skall till Göteborg i helgen så jag ska passa på och kika in i mattlandet affären. Jag kanske hittar det jag behöver..

2011-02-01 @ 00:09:18
URL: http://farelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: