2011-01-28 ? 14:21:23

Finbesök från Norge


Igår natt somnade jag inte förrän strax efter 2-tiden. Hatar när jag kommer in i såna här perioder, inget fungerar!
Jamie sov iaf hela natten, superskönt! MEN, han vaknade halv 6 som vanligt, fast jag och Oliver kämpade och kämpade och 06.40 somnade han om igen. Vi gick upp, la honom ner och repeterade. Sen sov han ända till 08.20 så jag hoppas att det iaf går att få honom att somna om numera, vilket aldrig har fungerat innan.

Idag kommer min bror och hälsar på. Vi har inte sett honom sen julafton eftersom han bor i Norge.

Kommentarer
Veronica, mamma till Nim

Fina killen! Kul med besök, njuuut =)

2011-01-28 @ 14:26:26
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: