2011-01-26 ? 13:29:01

Fan då



Fan då, fick ett mail om att en av personerna som tittade på lägenheten i måndags hade tackat ja och lägenheten är därmed uthyrd. Det var väl inte menat helt enkelt.
Men fick nyss reda på att en av mammorna på Öppna förskolan ska flytta ifrån sin lägenhet i huset bredvid, så jag hoppas på att det är en 3a och att den inte är uthyrd ännu, då kanske man har en chans på den :)
Vad som hade varit bra då är att det förhoppningsvis inte är inflyttning förrän den 1/5, vilket betyder att vi inte blir för sena uppsägning och då inte förlorar vår deposition på 6180:-, det kan vara ganska trevligt att ha i samband med flytt ;)

Idag har jag rensat bland Jamies urvuxna kläder, vi har säkert 5 pampers lådor fyllda med kläder! Jag har delat in det i saker som jag ska sälja och saker vi vill behålla. Under tiden fick Jamie lunch av pappa och sen han in och la honom. Vi sa god natt och lämnade honom och hör hur han flyger runt och leker i sängen. Men som vanligt blev det tyst efter ett tag, så vi gick in och tittade till honom. Då fann vi honom sovandes så här:


Kommentarer
Veronica, mamma till Nim.

Synd med lägenheten men det var väl meningen eller vad man säger. Ursöt bild på ditt troll :)) De är ju för roliga :D

2011-01-26 @ 17:07:45
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: