2011-02-15 ? 10:24:01

Weekend


Oj vad dålig uppdatering de thar varit, inte alls varit på hugget.
I lördags kväll bjöd goda vänner på middag. Det var supertrevligt och riktigt gott. Det blev inte så sent, var väl hemma halv elva.

Annars har det inte hänt så mycket skoj. Min föräldraledighet börjar lida mot sitt slut, har 27 SGI dagar kvar och jag börjar jobba den 1 mars. Det ska bli skönt att få in mer pengar till hushållet än föräldrapenningen, och jag kommer bara jobba halvtid, så det kommer ju absolut bli det bästa av två världar!
Jag har ringt och beställt blanketter för att ansöka om vårdnadsbidraget nu också, så from maj månad kommer vi att få 3000:- extra i månaden, no questions asked. Jag tackar och tar emot!

Jag försöker dessutom få tag på en man som ska visa oss en lokal dit vi ska flytta så att vi förhoppningsvis kan ha Jamies kalas i den. När vi har kollat och bokat den kan jag äntligen ta itu med inbjudningskorten så att dem blir utskickade.

Idag blir det en tripp till öppna förskolan och imorgon ska jag på fika hemma hos en av mammorna från BVC mammagruppen. Ska bli skoj att ses ordentligt och inte bara när man sitter och snackar på BVC.

Jamie mår superbra, han är så full av energi och sitter verkligen inte stille mer än 2 sekunder, om ens det! Han är alltid lika glad och provar gärna på nya saker. Han börjar bli stadigare när han går med hjälp av oss, så vi får se om han kanske tassar runt på sin 1-årsdag.

Kommentarer
Carro

Vad är vårdnadsbidrag? =) kramar

2011-02-16 @ 20:08:00
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: