2011-02-02 ? 18:32:00

BVC



Idag har jag knappt suttit ner på hela dagen, så det blir lite lugnt här hemma nu. Jag har slängt in en lasagne i ugnen och ska snart gå och göra en stor sallad till, så jädra gott! Är nog en av mina favoriter.

BVC-besökt idag gick superbra, Jamie fick sin OK-stämpel i rumpan trots att han blev superledsen när det var en ny doktor som pillare på honom istället för den gamla vanliga. Han hade växt 4cm(!!) på två månader och är nu 77cm lång. Vikten hade inte förändrats lika mycket, han är nu uppe i 10140gr

Vi hann även med ett snabbt besök i Sandras nya lägenhet där hon var och tog mått, var kul att få se hur där såg ut. Det kommer bli superfint! Har även hunnit med en timmes promenad, så det lär jag väl få betala för imorgon. Kan inte förstå att jag fortfarande får så ont i bäckenet när jag går för mycket. Hoppas det går tillbaka till normalt snart.






Haha där ser ni hans två små framtänder där uppe också. Det ser så himla roligt ut nu när dom precis bryter igenom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: