2011-02-05 ? 20:27:27

Redhead


Det har varit dåligt med uppdatering idag, men jag har haft fullt upp.
Fick ju sovmorgon idag så gick inte upp förrän halv 11, hur skönt som helst. Dessutom sov lillen till kl 8(!!)
Fast Oliver hade fått gå upp några gånger runt 6 för att övertala Jamie till att somna om, det gjorde han visst :)

Idag har jag fått rensat en omgång i förrådet, det lär bli mer. Rensade bort det som skulle slängas, sen gjorde jag upp två högar, en med saker vi ska behålla och en med saker som vi ska sälja på loppis. Sandra ska komma och kolla på en del saker, har en hel del saker som hon kan få. Svart tv-bänk, 2 svarta hyllor, en svart ram för foton. Sen har jag både hyllor och krokar i ek till badrum. Ja hon får helt enkelt titta igenom och se vad hon vill ha :)

Sen fick jag städat här inne också,ikväll kommer ju tjejerna så då måste det lukta gott :)

Efter Jamie tagit sin eftermiddagsvila (som dessutom bara varade i 40 min) så märkte jag att han hade röda märken på  sidorna av ansiktet, det såg ut som sugmärken nästan, alltså inga utslag. Jag ringde 1177 som var sååå hjälpfulla, märker ni ironin? Hon visste inte var det, hon visste inte om jag vågade avvakta och se om dom hade försvunnit till imorgon, hon visste typ ingenting. Men han har ingen feber och är helt normal i övrigt, så jag har nyss lagt honom för kvällen. Kommer hålla extra uppsikt över honom, men tror det är att jag torkade honom lite hårt i ansiktet idag eftersom där var torkad gröt :P Men det trodde inte ssk på sjukvårdsupplysningen att det var.
Jag satt och funderade på om vi skulle åka in till akuten, men jag och Oliver tog beslutet i samråd att vi tror inte det är någon fara. Man får ju känna efter själv, vi känner ju ändå honom och hade märkt om det var något fel på honom. Men som sagt, kollar till honom extra inatt. Förhoppningsvis är det ingen fara.

Nu ska jag sätta på lite musik, sminka mig och hoppa ur myskläderna för något mer presentabelt. Längtar till tjejerna kommer hit så att vi kan korka upp vinet. Ska bli så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: