2010-09-20 ? 18:54:33

Måndag


Idag var jag och Jamie på babysång. Jag vågde mig dit själv haha. Jag är inte särskilt blyg i vanliga fall, men om jag är med en massa människor jag inte känner och jag är själv så blir jag lätt det.

Det var iaf superskoj och J gillar det verkligen. Han antingen tjuter av skratt eller skriker rätt ut av glädje, det får mitt mammahjärta att värmas upp i höstrusket!

Natten gick otroligt bra, över förväntan. Han sov hela natten igen, ingen mat. Jag behövde bara gå upp 2 eller 3 gånger för att stoppa in nappen, så kan absolut inte klaga!

Jag sov också otroligt gott i nya sängen, hade såå gott om rum ;)

Nu ska jag äta kvällsmat och sen se idol.
Kommentarer
Sophie

Okej, lät kul! Jag jobbar som bartender och servis så mycket natt/kvällspass. Jag trivs men de är inte mitt framtida jobb! :)



Ja Pop´s grejer är bra men dyra!.. Åhlens har en liknande för 249kr om du är sugen på en sån.

2010-09-20 @ 18:56:22
URL: http://ljuvt.blogspot.com
J U L I E

Hehe härligt med space i sängen ;) och skoj att Jamie tyckte om sångstunden :)

2010-09-21 @ 08:20:31
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: