2010-09-07 ? 13:52:26

simning


Eftersom mammagympan var inställd idag så skulle jag egentligen powerwalka. Men nu efter lunch blåser det halv storm ute, så känns inte så lockande. Istället blir det nog att cykla bort till simhallen när Oliver kommer hem och köra lite simning, det var verkligen evigheter sen!

Bra träning för hela kroppen och mysigt samtidigt. Efteråt ska jag sätta mig i bastun och bara koppla av.
Vad underbart med lite me-time!

Imorgon förmiddag ska jag nog möta Sandra vid jordobalen och powerwalka där. Ja det bli ju powerwalk dit också för mig och Jamie. Sen på kvällen blir det en stepklass.

Nu är Oliver tillbaka på jobb efter 2 veckor hemma och det känns. Han har ju tagit varje morgon så jag har kunnat sova till 10-11. Han tar fortfarande morgnarna men det blir ju mycket tidigare för mig, idag steg jag och Jamie upp kl 9. Gick dock och la mig med honom igen kl10.30 men lyckades inte somna förrän runt 11. Kl 11.50 vaknade han igen och jag kände mig tröttare än innan jag gick och la mig. Kom ihåg varför jag aldrig går och lägger mig på dagen, blir så slö!

Nej nu ska jag passa på att laga nån snabb lunch medans Jamie sover.
Vad hittar ni på idag?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: