2010-09-22 ? 11:42:28

Sicko



Jag satt uppe och såg True Blood till klockan var runt midnatt. Sen gick jag in och la mig bredvid älsklingen. Jamie hade sovit sen strax efter 19 och vaknade till första gången strax efter 2. Försökte med att stoppa in nappen några gånger men han somnade inte om. Så fixade till en flaska, men när jag kommer in i sovrummet igen så har han somnat haha, suck!
Han vaknade strax efter 5 och då gav jag honom flaskan och Oliver tog upp honom vid halv 7. Så mycket bättre än kl 4!!

Jamie verkar också sova mycket bättre när han är i sin egen säng på sin egen plats. Han vaknar inte till när vi rör oss eller ens när Oliver hostar ihjäl sig nu när han är sjuk. Så himla duktig vår kille!

Idag skulle det varit mammafika, men mådde skit imorse igen :/
Känns som jag ställer in allt numera, men inte roligt att fara iväg när man inte mår bra.

Letar fortfarande efter malm-byråer i ek så att vi kan fixa till Jamies rum. Vår skjutdörrsgarderob är där inne, så måste först införskaffa byråer som vi kan ha i vårt rum innan vi kan plocka ner den. Sen ska det målas och donas :)

Nu ska jag försöka med att hinna att vika lite tvätt innan Jamie vaknar.
Hoppas ni har en bra dag!
Kommentarer
Ida

Och sen är det ju inte schysst mot dom andra om man far dit när man är sjuk heller ;-) Krya på dig!

2010-09-22 @ 12:33:36
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: