2010-09-08 ? 12:53:08

Säkerhet


Jag har länge varit orolig för alla bilder bi har på datan, att det ska hända något med datan och vips så är alla bilder ifrån graviditeten, förlossningen och Jamies första tid borta. Jag vet inte vad jag hade gjort!!

Jag har nu tagit mig i kragen och beställt lagringsutrymme genom ComHem där jag har mitt bredband, beställde 12GB än så länge, så får vi se hur länge det räcker.
Jag får det snart och då kan jag äntligen andas ut och veta att våra bilder är säkra!
Kommentarer
Mamma till Nim ♥

Nim sover också sådär oroligt, men verkar ändå inte som det är tänderna. Visst äter han på allt, men jag vet inte.. känns som ngt annat :S



Tips, köp en extern hårddisk. De kostar inte mer än någon tusenlapp, knappt det. Men SÅ värt det.



Kramis

2010-09-08 @ 22:44:04
URL: http://attblifler.blogg.se/
dana

Du har tur som kom pa det att spara alla kort i förväg...

alla mina gick under fran graviditeten och förlossning när jacob spillde kaffe pa datorn :(

tur var att vi framkallade nagra kort redan ...men nu far jag hoppas att tamara kan rädda de!

kram

2010-09-09 @ 08:41:11
sandra

köp en extern hårddisk! vi har en på 500 GB som jag nu fyllt med alla grav, förlossning och bebisbilder.

2010-09-11 @ 16:57:44
URL: http://gonatcha.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: