2010-09-28 ? 12:06:20

Öppna förskolan


Så då är man hemma en snabbis igen. Mamma-core passet gick jättebra, gick hur snabbt som helst, blev inte särskilt trött, så får nog köra hårdare nästa vecka!
Jag kom till gymmet kvart i 9 imorse eftersom jag trodde passet började kl 9, men icke, kl 10 var det ju!
Suck vad irriterad jag blev, kunde sovit en timme extra! Aja, jag traskade bort och hälsade på bästa Sandra på jobb.
Hon och Jamie gosade lite och sen gick vi tillbaka till gymet igen. Hade förgäves försökt få J att somna innan passet började så han inte skulle bli kinkig under den timmen. Men det gick jättebra ändå, han och Bella låg och snackade och lekte, så nemas problemas.

Nu har jag hunnit käka frukost och ska snart hoppa in i duschen. Sen vankas öppna förskolan där vi ska prata om föräldrarollen. Ska bli roligt att träffa tjejerna igen. Jag har också köpt 2 ramar så vi kan göra gipsavtryck på Jamie's fötter och händer, skoj!

Direkt efter ÖF ska jag åka och möta upp med mamma och gå en snabbis i stan innan SkivstångStep passet börjar kl 17. Så det är full rulle idag, men roligt!

Jamie sov ganska bra inatt, åt inget men fick gå upp ett par gånger för att stoppa in nappen, inget större än så
De senaste två morgnarna har jag inte varit lika trött när jag vaknat på morgonen, det tackar jag för.
Ann tipsade om att det är när barnen lyckas väcka oss när vi befinner oss i REM som vi blir så himla trötta. Så det är därför jag kan vara helt slut en dag men pigg en annan trots lika mycket sömn. Hade jag inte ens tänkt på. Så tack Jamie för att du inte väckt mig under min REM sömn inatt ;)

Nu får jag sätta lite fart!


Kommentarer
-Malin & Ella ♥

Va bra att veta de om REM sömnen, tack för infon :)

Tränar du med Jamie?

2010-09-28 @ 20:59:36
URL: http://malinochella.blogg.se/
anouk - NuFörvirradSmåbarnsmor

Kan tänka mig att det går ruskigt snabbt. Det är så konstigt för man längtar j till en massa saker hela tiden. typ första jollret, när hon kan sitta, första ordet osv osv. sen måste mansäkert komma på sig själv och vilja tillbaka liksom...?=)



Oj full rulle:) Tycker du om öppna förskolan? Bra stämning och vad brukar ni göra?=)

När började du träna btw efter förlossningen?

kram

2010-09-30 @ 22:44:08
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: