2010-09-07 ? 21:24:52

Läggdags?


Kom hem ifrån simhallen strax efter 8 och gjorde då samma middag som jag åt till lunch, var svinhungrig!
Jag simmade i 45 min med endast 2 min paus en gång, gick förvånansvärt bra!
Efteråt gick jag in och satte mig i bastun i 5-10 min och bara njöt. Det var så otroligt avkopplande och riktigt skönt att bara vara själv. Fast satt och tänkte på Jamie hela tiden ändå ;)

Sitter och funderar på att antingen krypa upp i soffan med en filt och se en film eller gå och lägga mig bredvid sambon som redan sover. Jag vet vad jag borde göra! Hade varit skönt med en lång natts sömn!

Nej det blir nog sängen är faktiskt ganska trött, det brukar jag aldrig vara vid den här tiden!
Hoppas ni har en bra kväll!
Kommentarer
Mamma till Nim ♥

Ja våra kvällar ser likadana ut.. på dagarna orkar jag inte hålla på. Då får han bli övertrött :P nä men hålla på en timme för att han ska sova 20 min känns så hopplöst..



Jo vi har ju inte varit på bvc sedan sist, var väl den 18e eller så.. då vägde han 7930 tror jag och var 66,5. Så det bör väl hänt lite :) men vi får se den 29:e :) Längtar, som alltid. Då blir det ju 6 månaderskollen också :)



Kramis

2010-09-07 @ 22:13:59
URL: http://attblifler.blogg.se/
Alexandra -mamma till Leia

Va duktig du är som motionerar så mycket. Borde jag oxå göra. Ligger verkligen på latsidan nu :/ Men jag är ju sååå trött på kvällarna när M kommer hem och man får tid för sig själv. Och ikväll är det babysim och imgn ska jag till dadde o på lördag gårdsfest... Iofs. finns ju en förmiddag då oxå. Kanske kan få tid då? Hur får du tid till träningen, snäckan? Kram

2010-09-09 @ 15:09:28
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: