2010-09-22 ? 12:19:42

Jävla idioter!!


Att sånt här får hända gör mig riktigt jävla förbannad! Detta är en av mina närmsta vänner och hennes pojkvän det handlar om. Varken jag eller de stödjer SD, men det har inte med saken att göra. Även om de hade gjort det så är det här ju helt absurt att det kan gå till på detta sättet!!

Denna artikeln förklarar närmre om vad som hänt.
Min kompis vågar knappt gå utanför dörren för att en idiot tycker det är okej att ringa och mordhota folk!
De sa till min kompis (det var hon som svarade) att de visste var hon bodde och att de skulle komma och mörda de båda. Detta är inte det enda som sades, men vill inte gå närmre in på det.

Jag önskar jag visste vem det var som ringde. Om det är en tonåring som tycker det är roligt att skrämma folk på det här viset eller om det är ett seriöst mordhot spelar inte så stor roll eftersom syftet och konsekvenserna är detsamma. Nej fy fan för er!!
Kommentarer
eriika

näemen va fan, hoppas verkligen inte att det var seriöst, och att dom hittar igen personen/erna och dom får ta konsekvenserna för det, inte okej alltså!!

2010-09-22 @ 13:21:52
URL: http://headtrips.blogg.se/
Isabel

Tänk vad det finns folk till allt, det upphör aldrig att förvåna mig och det är skrämmande hur de beter sig. Jag håller med Eriika här ovan och hoppas att de hittar de skyldiga.



Jag bor i Markaryd. En liten bit från Helsingborg, men vi valde det för att det är motorväg hela vägen, istället för Halmstad där man riskerar att råka ut för massa djur på vägen.

Helsingborg är en fin stad, jag skulle kunna tänka mig att bo där en dag :) Men min sambo håller just nu på att leta jobb närmre min hemstad (Trollhättan) eftersom vi båda vill flytta härifrån och jag har inte skaffat mig vänner sedan jag flyttade ner så jag har i princip ingen här utom min sambo och hans familj :)

2010-09-22 @ 17:17:25
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: