2010-09-24 ? 18:15:03

Buzzador



Jag har blivit en Buzzador och har fått tillfälle att prova Pamper Active fit blöjor och Nestlés GodNatt milda havrevälling. Det känns skönt och tryggt att vi konsumeneter får prova olika produkter och sedan recensera, ärligt! På så sätt vet vi att omdömena är ärliga och faktiskt är provade av de som köper produkterna.

Jag fick hem Pampers Active fit blöjor nu i veckan och än så länge gillar jag verkligen de. Det är mycket tunnare än den vanliga pampersblöjan (även om jag aldrig haft problem med hur pampers har varit utformad innan). Jag har använt Pampers sedan Jamie föddes och trivs riktigt bra med de. Men med active fit så kan han röra sig bättre och den har inte sämre uppsugningsförmåga, snarare tvärtom. Han har på sig en blöja under hela natten och den har aldrig läckt. Många tummar upp än så länge.


Så här står det på Pampers hemsida:

Nya Active Fit – för ostörda
lekstunder

När ditt barn väl har börjat ta sig fram finns det inget som stoppar henne eller honom.

Nya Pampers Active Fit är tillverkad i ett nytt material med maximal uppsugningsförmåga – för ostörda lekstunder.

Våra nya Active Fit-blöjor är ännu tunnare och håller ditt barn torr och nöjd, så att hon eller han kan utforska sin nyvunna rörlighet länge och utan avbrott.

Jag har ju ännu inte fått Nestlés godnatt välling, men vi använder redan den här hemma. Men kommer inte att buzza om den nu, utan väntar på mina tetraförpackningar först så att det blir rättvist.



Om du också vill bli en buzzador så gå in på www.buzzador.com och bli medlem!
Kommentarer
J U L I E

Nja.. jag kan äta 10 dl popcorn och nå upp till 2,5 rutor med choklad.. då väljer jag ju hellre popcornen ;)

2010-09-24 @ 20:50:19
URL: http://juulieee.blogg.se/
magdalena

hur länge har du varit buzzador? jag får aldrig några kampanjer som jag kan vara med i. men gick ju med ganska nyss och det kan ju dröja säger de.

2010-09-26 @ 09:21:13
URL: http://makane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: