2010-09-04 ? 22:55:06

Back to reality


Efter 3 dagar av intensivt pumpande har jag inte märkt någon som helst skillnad i brösten. Jag orkar inte mer, orkar inte gräva ner mig mer.
Jag kanske är egoistiskt som vill amma Jamie, det kanske är för min egen del och inte för hans?

Jag kommer sluta pumpa nu och ge upp tankarna (drömmarna) om att fortsätta amma.

Jag har stått och gjort en massa puréer till J ikväll.
Det blev broccoli/blomkål/morotspuré, palsternacka/morotspuré och köttfärs/zuccini/aubergine/morot/tomatpuré.
Vi får väl se om de blir godkända imorgon :)
Kommentarer
Ida

Åh vad du är duktig som lagar egen mat åt honom!

2010-09-05 @ 10:12:46
URL: http://trolltoka.blogg.se/
Veronica

Vad tråkigt med amningen gumman :(



Men viktigast är ju att Jamie är nöjd. Hoppas han kommer gilla maten :) Du får säga till hur det gick. Nim älskade majs som han fått smaka senast. Ärtor var inte lika gott, men det gick :D



Ha en bra dag, kramis

2010-09-05 @ 12:53:51
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: