2010-05-11 ? 18:22:03

Sömn

Igårkväll när vi kom hem ifrån shoppingen så åt jag och sen kl 20 la jag mig i sängen och ammade Jamie så slocknade. Sen sov han till kl 8 imorse när vi gick upp (förutom amning 4-5 ggr). Kändes jätteskönt att ha en kväll för sig själv, att ha tid att sitta lite vid datorn eller att bara kika lite på TV utan någon som ska underhållas.

Ska försöka börja göra så varje kväll, därmed får Jamie mer sömn också.
Kl 8 gick vi upp och vi stack hemifrån till familjerättsenheten kl 10, då somnade han i vagnen igen och sov tills vi var hemma igen kl halv 2. Sen var han vaken till halv 3, då hela familjen somnade i sängen och vi sov till kl 5. Så idag har han verkligen fått ordentligt med sömn, det märks på honom. När han väl varit vaken så han han varit på jättebra humör och vi har fått en massa leende. När han har varit vaken så har jag ammat 1 gång i timmen.
Så om vi håller det så här denna veckan, så borde han gå upp ordentligt, teoretiskt sätt :P

Ikväll blir det hämtpizza, Oliver bestämde det :) Det kan jag väl gå med på. Orkar inte laga mat, har en sån huvudvärk.

Snart kommer min bror Jocke hem från Norge. Då får han träffa lillen för första gången, ska bli skoj!





Oh förresten den här babysittern köpte vi i fredags på blocket för en hundring. Superfin och med en maaaassa gung! Den jag köpte från Malin har varit jättebra nu när han är liten, men den har noll gung, så lär inte vara så rolig när Jamie vill börja gunga. Denna gillar han nu också. Bilden är tagen när jag fikade med Elin här hemma och gungade honom i några minuter, slocknade!

Kommentarer
J U L I E

Åhh sötnooos... Vår babysitter gungar inte heller något typ så jag är på jakt en som gungar massssssor jag me!!

2010-05-11 @ 19:10:18
URL: http://juulieee.blogg.se/
J U L I E

Lyckost säger jag bara.. Nellie har varit riktigt gnällig nu ikväll... tror inte hon fick tillräckligt med sömn under dagen.. Hoppas natten blir lite lättare bara för jag är ensam med barnen tills Marcus kommer imorgon vid 01...



Nä nu måste jag passa på att sova! -xoxo på dig

2010-05-11 @ 22:49:25
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: