2010-03-28 ? 19:16:42

Vattnet? :/


Trodde nästan vattnet gick för en stund sen. Har legat ner hela dagen i stort sätt, ställde mig upp och känenr då hur det rinner mellan benen. Går in och torkar mig och sätter på ett trosskydd, men det har inte kommit mer sän dess.
Så antar att det bara var väldigt rinniga flytningar, men gud så rinniga isåfall. Har inte haft det så innan!

Känner ett enormt tryck neråt idag, känns som om jag har hans huvud precis mellan benen, så det är inte det lättaste att gå. Sen har han bestämt sig för att vara jätteaktiv i magen idag, kastar sig hej vilt från sida till sida, fötter sparkar på revbenen och han boxar på höftbenet, det är inte skönt när han är så stor. Känns som om han försöker trycka sig ut genom tappen haha.
Kan han inte sätta igång lite sammandragningar nu också så att han verkligen trycker sig ut :)

Håller på att laga sen mat, Oliver ville inte äta innan.
Det blir lax, kokt potatis, dillsås och rivna morötter.

Skickar iväg Oliver till affären nu, ifall det sätter igång inatt måste vi ha mycket kattsand hemma så att Jenny slipper fixa det när hon passar katterna. Jenny är vår supergulliga granne som lovat att ta hand om katterna när vi är på förlossningen, hon hade dom när vi var i London också. Supersnällt!

Han har 5 timmar på sig nu att bli en BF-bebis, men det lär väl inte hända haha

Kommentarer
Tova

Åhh så sopännande!! Precis sådär kände jag också dagarna/dagen inna, jag hade skiitmycket flytningar så visste inte riktigt om det var vattnet som gick.

Låter iaf som att du väldigt snart har ditt pyre hos dig :D

2010-03-29 @ 13:21:10
URL: http://metrobloggen.se/trasslet
eriika

haha ja de är ju dumt att klaga så länge man inte direkt "lider" av de ;P

2010-03-29 @ 15:49:44
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: