2010-03-05 ? 08:48:31

Utvilad!

Igår så träffade jag ju Malin och Sandra, lika trevligt som vanligt.
Blev lite shopping också. Underkläder till både mig och Oliver. Köpte också Everest jackan jag tittat på. Tror den kommer bli en perfekt "ute-och-gå-med-vagnen-jacka". Det är en tunnare vårjacka som både är vind och regntät, så den är dessutom lätt att torka av, babyspya någon?



Var väl hemma strax innan 5 igen, Oliver mötte mig vid bussen med cykeln, så himla snäll är min älskling. Han vet hur ont jag har när jag har varit ute, så han kommer och möter migmed cykeln så att jag kan cykla hem medans han springer bredvid, det är kärlek det!


Vi åt och sen såg jag på säsong 1 av Medium (inte hela då haha). Vi bestämde oss för att se Terminator Salvation, jag hade inte sett den (helt okej). Stängde av datan kl 22.22 (kommer ihåg för jag önskade mig att: .......) Jag kände på mig att jag kanske skulle kunna somna snart (med tanke på att jag inte somnat innan kl 3-4 på natten på veckor) så vi släckte lampan och jag lovar, jag sov innan kl var 23! Det var välbehövligt att bara få en enda natt där jag inte behövde ligga och vrida och vända på mig i timmar tills jag till slut däckar av utmattning. Visst har jag varit uppe och kissat som vanligt men har somnat direkt om igen och har sovit gott!
Har dock vaknat 2 gånger av att blygdbenet(!!?!) knäckte till och det var iiinte skönt! Men allt som allt så har det varit den bästa natten på länge.
Vaknade kl 7 och hade väldans massa mensvärk och ont i höfterna så bestämde mig för att ställa mig i en varm dusch, stod där i en halvtimme, det var så skönt!
Sen hängde jag tvätt och åt frukost, det är roligt vilken skillnad det gör för att man fått sova ordentligt :)

Idag ska jag inte göra många knop. Vi städade igår och där är inte ens någon disk och inte ens nog med tvätt för att fylla 1 maskin, så jag tänker ta en välförtjänad lugn dag där jag bara ska ligga i sängen, mysa med katterna och se tv-serier.
Jag tror att lillkillen hade sovit bra också för han var vaken kl 7 imorse så vi mös i duschen (puttade fram och tillbaka i magen haha). Han är aldrig vaken på morgonen!

Ooh fick hem en traderavinst till igår också, en jättesöt body som jag bara var tvungen att ha.
Tyckte den var så fräck!



Nu ska jag lägga mig raklång i sängen igen, återkommer senare :)

Kommentarer
Malin

Haha... Vad söt bodyn var! =) Skönt att du fått sova en natt nu! =)

2010-03-05 @ 19:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: