2010-03-22 ? 00:24:57

Utslagen


Är fortfarande riktigt trött trots att vi har sovit hela dagen, men det tackar jag för.
Förhoppningsvis så ska det inte bli några problem att somna för natten inom en snar framtid.

Har riktigt ont i blygdbenet nu, och har börjat få värk i ryggen igen, inga sammandragningar dock.
Så jag hoppas att det blir en lugn natt så verkligen kan få sova ut. Sen är värkarna välkomna att sätta igång igen, gärna mycket starkare än innan så att vår son kommer ut någon gång!

Men om det mot förmodan sätter igång igen inatt så lovar jag att skriva här innan vi åker in.
Eller ännu bättre, kan inte vattnet gå?

Sov gott ni fina människor!
Kommentarer
Carro

Tack så mycket, jag ska skriva förlossningsberättelse, har abra inte hunnit =) hur går det på bebis fronten för dig då? =)

2010-03-23 @ 09:23:13
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: