2010-03-16 ? 08:33:33

To do



Idag ska jag äntligen få tummarna ur och ta mig ner till skolan. Måste fixa till felet så att kurserna inte börjar samtidigt, och med tanke att dom båda ska börja den 22/3 så är det ont om tid.

Det här har jag på att-göra-listan idag:

* Ner till skolan
* Få hjälp med ansökan till CSN
* Klippa mig?
* Handla skolmaterial (block, pennor,suddi etc)
* Handla mat
* Till jobb och skriva utt mitt förlossningsbrev
* Posta papper till försäkringskassan
* Kolla efter nån god rökelse
* Kolla upp hallonbladste
* Handla duracell batterier till kameran
* Till apoteket och kolla upp någon god bodylotion
* Köpa toning till håret, om jag klipper mig

Det kändes som om det var mer jag behövde göra, har suttit här och försökt tänka ut vad, men kommer
inte på det. Aja vi får väl se om det dyker upp mer.

Funderar på att göra ve mig och sticka ner till stan snart, så att jag är där lagom till dom öppnar kl 10, är ju redan klarvaken!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: