2010-03-18 ? 19:54:31

Sov gott


Har inte haft några direkta känningar än. Men det kan ju vara för att jag somnade tihi ;)

Ska gå upp och laga mat nu, blir lite sent men vad gör man?
Får hoppas att när jag nu är vaken och är uppe och rör på mig så börjar sammandragningarna.

Lite mer av slemproppen kom innan också, fast nu är det rosa brunt färgat så antar att man har
täckningsblödningen nu också, så bara positiva saker idag. Det känns som om även om det går en vecka så har denna dagen gett mig energin att orka med det mentalt, för nu vet jag att det är igång och att kroppen arbetar och gör allt för att bebis ska komma.

Gud, vi längtar så tills vi får träffa dig bebis!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: