2010-03-21 ? 04:33:30

Smärta oh yes!


Har haft värkar sen kl 2 nu, så i 2½ timme. Det längsta jag har värkar i rad innan är 2 timmar. Smärtan blir värre och värre, men är fortfarande inte olidligt, men värre än det varit innan.
Har fortfarande inte sammandragningar så ofta. Men myycket ont och sen så kommer det värktoppar där det gör extra ont, ibland blir magen hård då samtidigt ibalnd så är det bara smärta.

Vet inte om magen måste bli hård (dvs att man har en sammandragning) samtidigt som man har en värktopp för att det ska räknas som en värk. Jag är ju absolut inte bekväm iaf.
Ligger i sängen och försöker göra min avslappning, men folk brukar ju säga att man har paus i smärtan, det har jar inte. Jag har ont hela tiden, men det blir värre emellanåt.

Fan det borde finnas en manual i att föda barn, men antar det är så olika för alla, så det hade inte varit så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: