2010-03-20 ? 14:10:08

Nej, inte ännu.....


Sorry alla om jag fått upp ert hopp, men ingen bebis inatt heller! :/

Lyckades somna vid 4 tiden inatt och sov till nu, eller ja jag har ju varit uppe och sprungit på toa flera gånger, så det är knappast oavbruten sömn.

Nu när jag vaknade har jag jätteont i höger sida av magen och så går det bak i hela ryggen.
Vette fan om det är värkar eller inte, har inga jättestarka sammandragningar iaf.

Om det håller på så ett tag till kommer jag att ringa förlossningen och berätta att jag harft det så här i 4 dagar nu, om jag kan komma upp så att dom kan kolla om där är några framsteg och om jag har värkar. Om jag inte har det så skulle jag vilja ha en sovdos. Har för fasen inte kunnat sova ordentligt på hur länge som helst nu och ska jag orka med en förlossning så måste jag få sova!

Några tips/råd?
Någon som haft det likadant?

Kommentarer
mikaela

vet du vad jag tror? jag tror att bebisen kommer att titta ut så fort du börjar tänka på annat än just att bebisen ska titta ut ;D



det är iallafall det jag inbillar mig när det gäller min egen. haha.



verkar som att man kan ha förvärkar länge utan att det händer något. men jag håller tummarna för att du får din lillkille snarast möjligt ;)

2010-03-20 @ 15:07:20
URL: http://pickadoll.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: