2010-03-14 ? 07:13:17

Morgon!


Släckte datan vid 2 inatt, men kunde som vanligt inte somna, låg bara och vred och vände på mig.
Så jag tog kuddarna och bäddade i soffan istället. Satte på TVn, såg 5 min på godzilla innan jag hittade stephen Kings "The fog" på 6an. Den slutade kvart över 4 och då stängdes även TVn av.
Lilla sweety låg bredvid mig och mös och hon har sovit där hela natten, hon är så söt!
Vaknade för en halvtimme sen av en del förvärkar. Dom kommer och går så vi får väl se om det stannar upp igen eller om det sätter fart. Så länge han väntar tills efter HIF matchen idag haha.
Fast jag sa ju ioförsej att söndag eftermiddag/kväll/natt är bäst för killen att titta ut så det kan ju vänta lite till ;)

Solen skiner ute så vi får väl hoppas det håller i sig, inte så kul att sitta på en läktare om det regnar.

Nej om man skulle lägga sig raklång och läsa lite, bara chillaxa lite :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: