2010-03-20 ? 22:25:40

Lalala


Efter jag pratat med förlossningen och fick noll hjälp så blev jag bara på sånt skit humör.
Så gick in och la mig i sängen och sov, vaknade inte förrän kl 8!
Nu har vi nyss ätit, väldigt sent, men så blir det när man sover bort hela dagen.

Vaknade iaf kl 8 och gick då och tog en vaaarm dusch på 30-40 minuter, rakade benen och allt. Det är lyx för mig, att lägga sig i en renbäddad (aja igårkväll var den renbäddad iaf) säng med nyrakade ben, så himla skönt!
Sen lagade vi till lite lax, så nu är man mätt också.

Tänkte antingen lägga i sängen och göra lite sudoku eller läsa lite religion, vet vad jag BORDE göra, men vilket blir det? :)

Bebis har en riktigt livlig vakenperiod just nu. Han har varit ganska slö dem senaste dagarna. Men nu ikväll har han sparkat sönder min högra sida, ända upp från revbenen ner till höftbenet, känns nästan som om han försöker ta sig ut det hållet, han kanske har fått det här om bakfoten?
Håller han på lite så får väl oliver sätta munnen mellan benen på mig och kalla på bebben så att han fattar vilket håll han ska ut ;)

Ska tända ett av doftljusen jag fick av Sandra och Malin som står bredvid sängen också, de luktar så gott (doften är ren tvätt haha, och alla som känner mig vet att jag alltid står och sniffar på tvätten när den är nytvättad, jag är lite konstig)

Måste tacka Sandra och Malin också! Utan er hade jag inte orkat. Ni är alltid så omtänksamma och gulliga!
Man vet verkligen vem ens riktiga vänner är med er!
Ni är guld värda och om jag inte säger det tillräckligt så är jag superglad att jag har er och jag älskar er massor!

Kommentarer
Tova

Åhh så spännande! I vilket fall som heslt så har ni ju snart er bebis hos er :) Jag blir så jäkla nostalgisk när jag tänker tillbaka på den sista pirriga tiden, fast just när man är mitt i det är man ju mest otålig ;P

Kramar

2010-03-20 @ 23:56:36
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: