2010-03-14 ? 01:08:39

Inget har hänt än, inte ett jävla skit...


Jaha vad ska man säga om idag, inte hänt ett skit.

Igår när proppen släppte och jag började på massa mensvärk som blev värre så höjdes ju hoppet om att vi snart skulle få träffa vår lilla kille. Men så fort jag började göra något så slutade alla känningarna.

Jag somnade väl vid 3 inatt, vaknade kl 10 när brorsan och hans flickvän (dom sov här inatt) kom tillbaka efter att ha handlat frukost. Jag gick upp och åt och var sen uppe ett litet tag. Nån gång mellan 11-12 så däckade jag i sängen igen, var helt dödstrött. Vet inte riktigt när dom gick, hörde bara nånstans i bakgrunden att dom skulle gå och ja mumlade hejdå tillbaka. Vaknade kl 15 när Oliver kom hem. Han kom och la sig i sängen (han hade varit iväg sen halv 6 i morse) och så somnade vi båda. Vaknade vid 7 tiden.
Så jag har i stort sätt sovit hela dagen.
Vet inte riktigt vad det betyder. Har haft mer mensvärk nu idag iallafall som har blivit värre nu på kvällen. Det ilar i underlivet och i ryggen, men gör fortfarande inte särskilt ont. Jag har bestämt mig för att försöka ta det lugnt nu sista tiden iallafall istället för att försöka mig på alla olika tips på att sätta igång förlossningen, för det fungerar inte.

Imorgon ska jag och Oliver på HIFs premiärmatch för säsongen med mina föräldrar, sen skulle vi käka pizza efteråt. På måndag måste jag ner i stan och gå in på skolan för att lösa strulet, skulle se om jag kunde träffa Nanni då också. Ska försöka boka in en fika med tjejerna och på torsdag är det barnmorskebesök.
Skönt att jag har lite saker att skingra tankarna med så att jag inte bara sitter hemma och tittar på klockan.

Imorgon (eller ja idag, det är ju efter 00) så är det exakt 2 veckor till BF. 14 dagar, det är ju ingenting. Jag har en känsla av att jag får innan dess, men man kan ju knappast vara hundra. Jag har ju ändå rätt mycket känningar och proppen har släppt, men det är väl många som går så i flera veckor antar jag. Men man hoppas ju alltid att man är undantaget istället för regeln :)

Men jag lovar att så fort jag tror något händer så kommer jag skriva här!

Nu ska jag se slutet på New Moon som vi började se innan. Oliver har däckat men som vanligt är jag som piggast efter tolvslaget


Kommentarer
J U L I E

Hehe så du kör min inställning nu då ;-)

2010-03-14 @ 10:52:51
URL: http://juulieee.blogg.se/
Sandra

Superspännande är det iaf! :) Hoppas det inte drar ut för mycket på tiden.

2010-03-14 @ 11:00:00
URL: http://gonatcha.blogspot.com/
J U L I E

haha tänkte med tanke på ditt inlägg här ovan alltså... " Jag har bestämt mig för att försöka ta det lugnt nu sista tiden iallafall istället för att försöka mig på alla olika tips på att sätta igång förlossningen, för det fungerar inte."

Det var just det jag syftade på :-)

2010-03-14 @ 13:19:31
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: