2010-03-24 ? 12:57:02

Dream


Haha hade en väldigt konstig dröm inatt. Jag födde, jippy, men det var inte det konstiga. Det konstiga var att min bebis var inte som alla andra, han var megastor! Allltså äldre, han kunde gå och allt. Så han har väl varit runt året när jag födde honom.
Jag hoppas verkligen inte det är ett tecken på att jag kommer gå så länge över tiden ;)

Imorgon är det BF enligt min sista mens. Man vet ju aldrig vad man ska lita på, sin egen kropp eller barnmorskorna som gör ultraljudet.

Idag är det dock MIN gissning för när bebis kommer ut, men det lär inte hända, inte en enda känning överhuvudtaget. Varför?!

Oliver var så gullig hela kvällen igår, sa dem sötaste sakerna.
Han gick och rörde magen hela tiden och sa hur mycket han längtade tills vi 3 skulle bli en familj och att han hoppas att vi blir en nära familj. Han har inte uttryckt så i ord innan hur mycket han också längtar, även fast jag vet att han gör det. Sen sa han till magen att han tycker att bebben ska komma ut nu, då sparkade lillkillen hejvilt.
Filmade när han rövade omkring i magen igår, tänkte lägga in nån video senare.

Jag skäms nästan för att säga det, men har varit vaken i typ en halvtimme!
Det är så skönt att kunna sova ordentligt, somnade väl vid 3tiden, så inatt har jag verkligen fått ordentligt med sömn. Tror bara jag har varit på toa 2 gånger också, vilket är ingenting!

Kommentarer
Carro

Okej, ja Neo gav ju falska alarm två gånger innan han kom. jo dom kommer nog när dom själva är redo =)

2010-03-24 @ 15:44:08
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
micksan

Är ju skönt att du kan vila upp dig i alla fall för ut ska ju bebis snart. Du behöver dina krafter. :) Nicklas försöker locka ut våran bebis också. Han har försökt prata ut den dom senaste 2 veckorna.. Nu idag är vi ju fullgångna, fulla 37 veckor, så kanske bebis kan uppfylla våra önskningar nu. Jag börjar bli tokig på allt vatten jag samlar på mig.. Gud nåde dessa 5 kg jag plockade på mig dom senaste 2 veckorna! :P

2010-03-24 @ 17:21:17
URL: http://micksan.org/lillalyckan
J U L I E

Naaw låter ju underbart mysigt när Oliver mös med magen så :-)



När jag väntade L drömde jag också att jag födde.. dock var pojken SJU år gammal :-p BF+14 kom han så hoppas 1 års bebisen innebär MAX två dagar till ;-)

2010-03-24 @ 17:50:10
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: