2010-03-30 ? 08:47:24

Bm besök. BF +2



Åh vilken underbar natt jag haft! Hör ironin i rösten!
Började försöka sova vid 00, gick inte. Satte på Medium tills kl var runt halv 3 inatt, sen dess har jag förgäves försökt att sova, har inte ens fått en 5minuters vila, inget!!
Men nu måste jag gå upp, ska till barnmorskan, så ingen mer skönhetssömn här!!

Har riktigt ont idag, hela ryggen och maggen och hela underlivet + tapp gör superont. Har lite sammandragningar, men inte så jätteofta. Har nog haft en del inatt också vad jag kommer ihåg, kanske 3 per timme eller ngt.

Nu ska jag hoppa in i en dusch och försöka få mig själv att inte se ut som en zombie, lätt!
Sen ska vi iväg till city gross och storhandla, har typ ingen mat hemma!

Uppdaterar sen hur det gick hos BM, snälla håll era tummar att jag får en ordentlig hinnsvepning och att det sätter igång ordentligt idag! Jag orkar verkligen snart inte mer!

Kommentarer
Malin

usch gumman.... låter inte alls bra! Tycker synd om dig! :( Men jag känner på mig att han kommer snart! :D Hoppas att allt går jätte bra hos BM. Du kan väl höra av dig när du varit där? Är så nyfiken!

Puss och kram!

2010-03-30 @ 11:01:08
Sandra

Jaha, det var på det viset.Övertid vs. överburen. Jag kommer garanterat gå över tiden iaf. Sedan får man se hur det blir, här i Karlstad får man gå över tiden 3 veckor, 21 dagar. Jippie.

2010-03-30 @ 15:34:11
URL: http://gonatcha.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: