2010-03-09 ? 00:32:08

Birth



SÅ, då har vi äntligen tagit tag i att skriva förlossningsbrevet.
Det känns som om vi har fått med alla önskemål och tankar.
Det är en helt underlig känsla att sitta och tänka på förlossningen, nu är det ju inte alls långt borta (förhoppningsvis).
Att vi snart kommer att åka in och gå igenom en ofattbar händelse och sen få åka hem med vår son.
Wow säger jag bara, så jävla fräckt!

Imorgon blir det fika med tjejerna.
På onsdag kommer brorsan och Challe hit och på torsdag ska jag träffa Elin.
Mycket planer för en höggravid kvinna :P

Sov gott
Kommentarer
eriika

hahah jag kan bara tänka mej! de är bra att bli förvarnad så jag vet vad jag har att "se fram emot" iaf ;)



åh guud 20 dagar! hur känns det? spännande? nervöst? :D

2010-03-09 @ 06:34:27
URL: http://headtrips.blogg.se/
eriika

det förstår jag, kan inte ens tänka mej hur jag skulle va själv, klättra på väggarna kanske ;P



det känns faktiskt bra! förutom lite foglossning så mår jag som en prinsessa så jag kan inte alls klaga.. man får väl passa på att njuta, snart är vi ju nere på 2 siffrigt, men de känns så sjukt lååångt bort alltså ;P

2010-03-09 @ 20:14:54
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: