2010-03-29 ? 16:33:05

BF+1


Jaha, då är man officiellt inne på övertid.

Har inte sovit en blund inatt så har sovit hela dagen som vanligt, är helt slut!
Vi har nyss käkat middag, var hungrig redan. Oliver är bara hemma i en eller två timmar sen ska han iväg igen så det var lika bra att passa på nu.

Har haft massa förvärkar hela dagen idag, riktigt ont. Men fortfarande inga sammandragningar :/

Nu MÅSTE jag verkligen sätta mig och göra lite av frågorna på religionen, prov på fredag redan också, det kommer säkert gå jättebra, inte! :P
Kommentarer
Sandra

Fast egentligen är det inte övertid förrens man gått 2 veckor efter BF. Det normala anses ju som BF +- 2 veckor. Själv är jag superpessimistisk, tanken på att JAG ska föda känns ungefär lika sannolik som att jag är i Paris imorgon :D

2010-03-29 @ 21:35:21
URL: http://gonatcha.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: