2010-03-25 ? 08:53:02

3 dagar till BF idag.


3 dagar till BF idag.
Vet inte riktigt vad jag ska säga om det, börjar känna mig stressad över att få ut bebis innan Olivers släkt kommer.
Jag vill inte behöva känna mig stressad, för att dom inte kan fråga om det är okej att dom kommer. Dom kunde ju iaf bokat in resan en vecka senare.....suck!

3 dagar till BF idag.
Idag är det Malins gissning. Min gissning gick ju obemärkt förbi igår.

3 dagar till BF idag.
Har haft 2 sammandragningar på 6 minuter nu, men ska dom inte göra ont också?!
Min kropp verkar inte fatta hur man föder barn.

3 dagar till BF idag.
På tisdag nästa vecka flyttar brorsan till Norge, också nästa BM-besök om lillen inte kommer. Bittersweet?

3 dagar till BF idag.
Är hungrig men orkar inte göra frukost, dilemma?

3 dagar till BF Idag.
3 ynka dagar..............

Kommentarer
eriika

dryyygt. hoppas det händer nått snart! har du provat alla "trix" som dom säger ska hjälpa till? hallonblads te, färsk annanas, springa i trappor, sexytajm osv?

2010-03-25 @ 09:25:12
URL: http://headtrips.blogg.se/
Sandra

Försök att inte haka upp dig på BF-datumet, det kan ju lika gärna vara två veckor kvar för dig. Jag räknar själv ISKALLT med att gå åtminstone en vecka över tiden, känns skönt att inte tänka för mycket på det också.

2010-03-25 @ 15:46:46
URL: http://gonatcha.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: