2010-03-04 ? 10:17:09

100304


Fy fan vilken natt!
Låg och försökte sova huuuur länge som helst, säkert i 3-4 timmar, det gick bara inte.
Men nån gång runt 4 måste jag ha tuppat av, men vaknade hela tiden av förvärkar.
De värsta hittintills, gick upp i hela ryggen. Hade ont i ljumskarna och magen också.
För att inte tala om värken i höfterna varje gång jag ens rörde en tå.

Vaknade sen kl halv 7 nångång och kunde inte somna om. Hur går det till liksom?
Är minst sagt helt utmattad efter en hel rad av såna här nätter nu, jag måste få sova, iaf en endaste natt.

Oliver var inte pigg heller och ,ådde inte så bra, så han har stannat hemma från skolan.
Vi gick upp och åt frukost tillsammans och har nu städat, så himla skönt att ha det gjort.
Slängde igång en maskin tvätt också och hoppas på att dom kommer och fixar vår torktumlare snart, skitjobbigt
att vara utan.

Om en liten stund får jag hoppa in i duschen, ska möta Sandra och Malin på jobb kl 13.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: