2010-06-16 ? 16:47:30

Träning


I måndags var det Olivers födelsedag, hela 34 år blev han. När han kom hem överraskade jag honom med hans favoritmat kyckling i sötsur sås med ris och sparris. Så vi hade en liten lugn trevlig middag och han fick presenter.


Igår var jag nere på stan. Träffade Malin för en fika, sen skulle hon med mig och fixa träningskläder och joina gymmet. Det var tur att hon var med för första halvtimmen ville inte Jamie ligga i vagnen, så då gick Malin runt med honom i famnen medans jag provade gympaskor. Men efter det så somnade han och sov faktiskt tills jag var hemma.

Jag hittade allt jag behövde, ifrån Stadium blev det:
1 par träningsbyxor
1 sweatshirt
1 Nike träningsbh
1 par Reebok gympaskor och 1 Adidas gymbag

på H&M hittade jag:

1 par träningsbyxor till
7-pack strumpor
2 par linnen




Efter shoppingen gick vi till Friskis & Svettis och jag köpte träningskort. Nu jävlar ska mammamagen bort!


Kommentarer
J U L I E

Du kommer vara snyggast på gymmet ju :) I just love the shoes.. var de dyra?

2010-06-17 @ 08:28:41
URL: http://juulieee.blogg.se/
J U L I E

fan så najs då..... från stadium de med??

2010-06-17 @ 10:08:05
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: