2010-06-13 ? 23:37:00

Tjockis!


Imorgon ska jag ner till stan och fixa träningskort. Jag måste!
Jag tror att om jag börjar träna så kommer jag inte vara lika benägen att trycka i mig 3 kexchoklad inom loppet av en timme. Ibland äcklas jag av mig själv!

Min bror gav mig en otrolig gåva idag! Är mycket uppskattat och så osjälviskt! Tack!

Så imorgon ska jag shoppa ny träningsgarderob och fixa träningskortet. Mamma o pappa bor bara 10 min gångväg från det gymmet så hon ska passa Jamie när jag tränar. Så det får bli att börja pumpa ut mjölk så att hon kan passa honom en 3-4 gånger i veckan i 1-2 timmar!

När jag blev gravid hade jag gått på en diet i 8 veckor. Jag vägde 100kg när jag började och gick ner till 90kg. Jag mådde så himla bra! Det skrämmande var bara att jag hade redan innan jag började på dieten gått ner en del, så vet inte hur mycket mer än 100kg jag vägde till att börja med. Hur hamnar man där? Det är så otroligt lätt!

Jag gick upp till 96kg under graviditeten och 3 veckor efter förlossningen vägde jag 81kg! Helt otroligt!
Jag kände mig så himla bra och smal! Så då kunde jag ju börja unna mig lite choklad igen tyckte jag.
Bara det att jag kan inte unna mig lite grann. Det ökas hela tiden och blir mer och mer tills jag slutligen kan trycka i mig 200gr choklad om dagen! Det slutade med att jag nu är upper i 88kg!
Nej nu får det fan bli en ändring! Jag vill INTE hamna där jag var!
Jag var inte glad!
Den sköna känslan man får när man äter choklad är tamejjfan inte bättre en den otroligt deprimerande känslan man har när man är fet!



Juni 2008



Före (april 2009)


Nu (Juni 2010)

 

Jag vill vara smal för en gångs skull!!

 

 

Kommentarer
J U L I E

smal eller inte älskling så är du en av de vackraste varelserna jag någonsin skådat <3

2010-06-14 @ 08:12:00
URL: http://juulieee.blogg.se/
Emma

Men gumman.. du är ju på väg åt rätt håll.. Och som Julie säger: du är vacker!

2010-06-14 @ 09:21:11
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: