2010-06-29 ? 09:47:18

IKEA


Idag ska vi till IKEA. Tänkte köpa en ny spjälsäng till Jamie, en där man kan ta bort ena långsidan.
Tänkte sätt den mot vår säng och binda fast den, och sen bädda så att sängarna går ihopa. Han kommer få sova i sin säng, men för honom kommer det ändå att kännas som om han är i vår säng.
På så sätt kan pappa Oliver flytta in i sovrummet igen.
Jag hoppas det kommer att fungera iaf.

Idag kom Sandra hem efter 2 veckor i Tunisen, saknat dig gumman! :)
Ska bli kul att se henne och hon kommer att få en chock när hon ser Jamie, han har växt så mycket
och hans personlighet förändras för var dag!

Nej nu får jag hoppa in i duschen så vi kommer iväg nån gång.
Kommentarer
J U L I E

Joo det är klart vi kan.. Man får vara spontan i livet men min karl är så himla tråkig att det aldrig kommer hända tyvärr... Hade velat flytta till USA i ett par år också, vill se världen! Hans svar för det är "det borde du tänkt på innan du skaffade barn"... SUCK! Karljävel!! OCH tråkmåns :p

2010-06-29 @ 09:58:25
URL: http://juulieee.blogg.se/
sandra

Appropå sova i spjälsäng - jag låter Majken somna i min famn, sedan lägger jag henne i spjälsängen.

2010-06-29 @ 11:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: