2010-06-01 ? 21:24:03

100601

Idag har jag och Jamie varit riktigt lata!
Jag försökte få honom att städa undan i lägenheten men han bara tittade på mig som om jag var dum i huvudet ;)

Jag har bara ammat, ätit, kikat på TV och sovit bredvid min lilla ängel.
Har inte haft en slappe dag på hur länge som helst, så idag fick det bli det. Jag har inte ens duschat haha.
Fast snart ska jag hoppa in och bli ren!

På torsdag är det först återbesök hos barnmorskan. Ska väl bli kul och höra vad hon säger.
Direkt efter ska vi upp till BVC. Sköterskan sa att vi skulle komma in igen och väga honom bara för att se så att han fortsätter att gå upp i vikt efter helgens bravader.
Men jag måste säga, amningen har gått över all förväntan idag också.

Idag har vår lille kille lekt fotomodell. Han har varit på riktigt bra humör och han och Oliver satt och prata hur länge som helst nu ikväll. Jamie bara skrattade åt honom (han ser ju faktiskt lite rolig ut) 




Med snuttefilt på huvudet





Sitter fint i babysittern medans mamma lagar mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: