2010-07-04 ? 19:38:38

Vilken av dessa?


Har kikat runt lite efter en skötväska. Men vill inte betala 600kr, som de flesta verkar kosta. Hittade en jättefin på stadium.se för endast 99:-, verkligen ett kap!
Kan bara inte bestämma mig för vilken jag vill ha. Vagnen är helsvart, vilken av dessa tycker ni blir snyggast?

 


Rent praktiskt sätt så kanske den svarta hade varit bäst för den blir inte så skitig (eller smutsen syns iaf inte haha). Men Den vita är roligare tycker jag, och för 99kr kan man ju faktiskt ersätta den när den blir för skitig.
Hjälv, vad tycker ni?
Kommentarer
Anonym

Den svarta har vi. :-) Det är ju ingen skötväska och den är grymt irriterande när den glider ner hela tiden men man kan ju gå till en skomakare eller liknande och få hjälp med att sätta dit tryckknappar (om man får tummen ur ;-) ). Iofs har det blivit lite av en reflex att man går och fixar med banden nu så att dom inte glider ner, hihi!

Men i alla fall, hade jag en svart vagn skulle jag ta den vita och svarta utan att tveka, den var jättefin och fräsch! :-)

2010-07-04 @ 20:06:28
Anonym

Det var jag som skrev inlägget ovanför. Vet inte varför inte namnet kom med...

2010-07-04 @ 20:07:21
Tessie

Men va sjutton, skrev i fel ruta! Solsting! Hahaha! ;-)

2010-07-04 @ 20:08:16
Magdalena

Jag funderade ett tag på den vita så den tycker jag. De hade en förut som var rosa och grå som jag gärna ville ha, men de hann ta bort den innan jag hann köpa den.

2010-07-04 @ 20:22:11
URL: http://makane.blogg.se/
Carro

den vita helt klart.. :)



vi har ju everest skötväska från stadium, kostar 399 tror jag och jag är nöjd med den, funderar faktist på att köpa den där vita jag också som reserv för den kostade ju faktist inte mycket.Det stod faktist mellan everest och den men valde everest eftersom den verkadee mer rejäl. Det är ju inga pengar man gråter över ifall den går sönder eller så :)

2010-07-04 @ 20:52:36
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Emma

Jag tycker den första :)

2010-07-04 @ 23:22:30
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Veronica

aaa vår kostade 1000 kr. det är den som hör till vagnen. dyra som f är de :(



båda var fina :)

2010-07-05 @ 16:39:40
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: