2010-07-14 ? 17:47:00

Väl Godkänd!


Jaha då hade vi betygssamtal idag.
Jag var tvungen att sticka iväg med Jamie och skulle inte hinna hem tills läraren slutade för dagen, så var tvungen att ringa upp när vi satt på bussen. Då börjar hon fråga en massa saker om kursen, typ förhörde mig på allt vi gjort, oh shit tänkte jag då! Mitt i allt börjar Jamie gallskrika, så får be så hemskt mycket om ursäkt, men sa att jag var tvungen att ringa tillbaka.
Jag gick in på willys, ammade Jamie, sen spenderade jag 20min på att få honom att sova. Sen handlade jag och gick ut. Det tog allt som allt en timme. Sen ringde jag upp läraren igen och hon fortsatte att förhöra, nervewrecking!
Till slut säger hon att hon har bestämt vilket betyg jag får. Hon säger att mina betyg har varit jättebra genom hela kursen och provet gick fantastiskt, så mitt slutbetyg blev VG!
Är så otroligt glad. Jag tackade henne och sa att hon har gjort min dag :)

Jag förstår nästan inte själv hur jag har klarat det. Det har varit mycket svårare att plugga när jag har Jamie än vad jag trodde det skulle vara. Men jag har kämpat på, ibland har jag fått be om förlängning och har suttit uppe måååånga nätter till kl 2, och sedan sovit 3 timmar innan J vaknat och velat upp. Jag har varit helt slut!
Men jag klarade det! Nu är det bara 3½ vecka kvar av religionen också sen är jag klar. Sen vill jag bara njuta av min underbara son!
Kommentarer
Carro

tack för ditt pepp, känns faktist mycket lättare =) Neo släpper bröstet och grinar .. som om han inte vill och direkt han får flaskan suger han för kung och fosterland, :( är ganska ledsen för det :(

2010-07-14 @ 19:45:12
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
J U L I E

bra kämpat babe.. slutspurten me plugget nu bara...!

2010-07-14 @ 22:28:02
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: